Szkoła Podstawowa nr 50 w Lublinie

B I P

Konkurs Prymasowski

Nawigacja

L K P S

Sekretariat

Sekretariat
Beata Bukowska

Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330

telefon:
81 536 65 40

Godziny przyjęć
interesantów:

Pon. - Czw.
730 - 900  
1300 -1430

Piątek
730 - 1000

Kancelaria

Kancelaria
Kamilla Wójcik

Pn - Pt
730 - 1530

telefon:
81 536 65 36

PROJEKTY






Zakończenie ROKU SZKOLNEGO 2022/2023

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2022/2023

23 czerwca 2023 r. (piątek)

godz. 9:30 msza św. w kościele pw. św. U. Ledóchowskiej
Zapraszamy wszystkich chętnych.


Dla osób, które nie mogą uczestniczyć bezpośrednio, Msza święta będzie transmitowana na żywo.
Link do transmisji na stronie Parafii https://swietaurszula.lublin.pl/


Spotkania z wychowawcami według poniższego harmonogramu:
HARMONOGRAM SPOTKAŃ

TRIATHLON KIDS


TRIATHLON KIDS


Triathlon Kids można już śmiało uznać za sportową tradycję naszej szkoły. W tym roku przyjęła ona jednak nieco inną, nowatorską formułę. Do współzawodnictwa bowiem zaprosiliśmy uczniów chętnych lubelskich szkół podstawowych. W sumie 12 czerwca w zawodach wystartowało 128 uczestników z 12 lubelskich szkół. Zgodnie z tradycją konkurencje, w których zawodnicy sprawdzili swoje siły i umiejętności, to: pływanie, jazda na rowerze i bieg.
Dziękujemy sportowcom za podjęcie wyzwania, za chęć i odwagę sprawdzenia swoich umiejętności, możliwości, oczywiście wszystko zgodne z zasadami fair play. Były łzy radości i smutek zawodu, jak to w sporcie, obok zdolności, liczy się fart.
Gratulujemy Wszystkim, bo każdy odniósł swój sukces: spróbował i dał radę, wolniej, szybciej, ale do mety. I to się chwali, bo zdrowe współzawodnictwo kształtuje w sportowcach również dążenie do ukończenia zadania.
Szczególne podziękowania kierujemy do współorganizatora: AZS OŚ województwa lubelskiego oraz partnerów: Lubelskiej Grupy Triathlonu, Fundacji Rozwoju Sportu w Lublinie, Centrum Medycznego Luxmed w Lublinie, Szkoły Pływania Wodnik-Robert Mrozek, Sklepu Rowerowego BikeBoys w Lublinie, Polskiego Centrum Dietetycznego - projekt zdrowie, Jowity Hajduk.
Dużo sportu w wakacje i do zobaczenia za rok!

Triathlonowe show


koordynator
Sławomir Smyl

REGULAMIN


FOTOGALERIA


WYNIKI ZAWODÓW (pdf)



Ogłoszenie Rady Rodziców

Ogłoszenie Rady Rodziców


Rodziców uczniów klas czwartych i piątych, którzy chcieliby żeby ich dziecko korzystało z szafek skrytkowych w roku szkolnym 2023/2024, prosimy o wypełnienie i przesłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 14 czerwca 2023 r.

ZGŁOSZENIE do pobrania w wersji edytowalnej (docx)

Zgłoszenia należy przesłać drogą elektroniczną na adres Rady Rodziców: sp50.radarodzicow@gmail.com lub przekazać wersję papierową przedstawicielowi Rady Rodziców w swojej klasie.

Ponadto informujemy o konieczności zwrotu kluczyków do szafek użytkowanych w bieżącym roku szkolnym!
Kluczyki należy zwrócić do dnia 19 czerwca.

Od 13 czerwca 2023 kluczyki i deklaracje zostawiamy w pudełku w portierni.
Ostateczny termin na oddanie kluczyków i złożenie deklaracji mija 19 czerwca 2023.

OBIADY

OBIADY

Cena jednego obiadu - 5,00 zł
CZERWIEC 2023 r.
Opłata miesięczna ( 14 dni ) – 70,00 zł


Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca, za dany miesiąc.
Numer konta dostępny jest również w witrynie rodzica na dzienniku elektronicznym.

Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.

W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu )
w godzinach 7:30 – 8:30,

w przeciwnym wypadku opłata za posiłek będzie naliczona.

Zgłoszone odpisy w danym miesiącu stanowią pomniejszenie kwoty za następny miesiąc.

INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak


ZAPISY NA OBIADY NA ROK SZKOLNY 2023/2024:



Karty zgłoszenia ucznia do stołówki szkolnej są dostępne na stronie internetowej w zakładce OBIADY oraz na portierni. Wypełnione zgłoszenia należy dostarczyć do intendenta bądź przesłać skan z własnoręcznym podpisem na e-maila: beata.pasternak@sp50.lublin.eu w nieprzekraczalnym terminie do 23.08.2023r.
Deklaracja złożona w roku szkolnym 2022/2023 nie stanowi zapisu na obiady w roku szkolnym 2023/2024, należy złożyć nową deklarację na nadchodzący rok szkolny.
Bezwzględnym warunkiem korzystania z obiadów w zbliżającym się roku szkolnym 2023/2024 jest uregulowanie płatności za obiady dziecka w minionym roku szkolnym.
Rodzice uczniów klas pierwszych wypełniali deklarację na obiady podczas składania dokumentów do szkoły, nie ma potrzeby powielania zapisu.

INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak


Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY

Dzień Dziecka

Festyn z okazji Dnia Dziecka





31 maja 2023 roku odbył się w naszej szkole Festyn z okazji Dnia Dziecka, zorganizowany przez Radę Rodziców. Moc atrakcji sprawił ogromną radość naszym uczniom. Konkurencje sportowe pozwoliły spożytkować nadmiar energii, a dzięki zaoferowanym atrakcjom widocznym w fotogalerii i przekąskom, dzieciom na nowo wróciły siły i zabawa trwała do późnych godzin popołudniowych. Zakończyliśmy ją wspólnie zatańczoną Belgijką, do której włączyli się Nauczyciele i Rodzice.
Jesteśmy bardzo wdzięczni Radzie Rodziców za wspaniałą inicjatywę, która długo będzie wspominana przez naszych podopiecznych.

A Wam Drodzy Uczniowie w Dniu Dziecka życzymy niekończących się chwil pełnych radości, beztroskiej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Niech każdy dzień będzie dla Was wielką i cudowną przygodą! Zawsze zachowujcie w sobie dziecięcą ciekawość, radość oraz zdolność do marzeń. Wszystkiego najpiękniejszego!

Dyrekcja, Grono Pedagogicznie i Pracownicy szkoły

Rada Rodziców dziękuje wszystkim sponsorom za wsparcie w organizacji Dnia Dziecka:
Luiza Mączka
Stanlab Sp. z o.o.
Konrad Drobek Robimy Miny


FOTOGALERIA

SUKCESY

WYRAZY UZNANIA DLA LAUREATÓW I FINALISTÓW
KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH

Talent, sumienność, wytrwałość oraz dbałość o rozwijanie własnych zainteresowań sprawiły, że nasi uczniowie po raz kolejny osiągnęli ogromny sukces w Wojewódzkich Konkursach Przedmiotowych organizowanych przez Lubelskiego Kuratora Oświaty.
Z dumą informujemy, że tytuł laureata zdobyło w tym roku szkolnym 8 uczniów, zaś finalistami zostało 3 uczniów.
Serdecznie gratulujemy Uczniom, ich Rodzicom oraz Nauczycielom!

Laureat Konkursu
Polonistycznego:


Anna Paradzińska

Laureat Konkursu
Matematycznego:


Piotr Zawiślak

Laureat Konkursu
Biologicznego:


Aleksander Gnyp

Laureat Konkursu
Języka Niemieckiego:


Małgorzata Gałkowska

Laureaci Konkursu
Języka Angielskiego:


Krystian Paterek
Katarzyna Piszcz

Laureaci Konkursu
Fizycznego


Kacper Stańczyk
Piotr Zawiślak

Finalista Konkursu
Polonistycznego:


Maja Derkacz

Finalista Konkursu
Biologicznego:


Mikołaj Matys

FinalistaKonkursu
Geograficznego:


Szymon Pelic


Naszym uczniom życzymy, aby rozwijali swoje pasje i osiągali kolejne sukcesy.
Jesteśmy z Was dumni!
Wygenerowano w sekund: 0.01
2,036,996 unikalne wizyty