Szkoła Podstawowa nr 50 w Lublinie

B I P

Konkurs Prymasowski

Nawigacja

L K P S

Sekretariat

Sekretariat
Beata Bukowska

Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330

telefon:
81 536 65 40

Godziny przyjęć
interesantów:

Pon. - Czw.
730 - 900  
1300 -1430

Piątek
730 - 1000

Kancelaria

Kancelaria
Kamilla Wójcik

Pn - Pt
730 - 1530

telefon:
81 536 65 36

PROJEKTY






Aktywna Tablica





DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA



RZĄDOWY PROGRAM ROZWIJANIA SZKOLNEJ INFRASTRUKTURY ORAZ KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO- KOMUNIKACYJNYCH NA LATA 2020-2024


„AKTYWNA TABLICA”



dofinansowaie:
35.000,00 PLN

całkowita wartość:
43.750,00 PLN




Budżet uczniowski



RADA RODZICÓW ZAPRASZA DO SKLADANIA WNIOSKÓW



Masz pomysł?


ZREALIZUJ GO W RAMACH BUDŻETU UCZNIOWSKIEGO


Szczegóły w zakładce Rady Rodziców - Budżet uczniowski


Termin składania wniosków:
31. 10. 2022 r.


Zebrania z rodzicami

Spotkanie wychowawców z rodzicami
12 września 2022 r.
uczniów klas I - III
(PRZYDZIAŁ SAL)
 

13 września 2022 r.
uczniów klas IV - VII
(PRZYDZIAŁ SAL)
 
uczniów klas VIII
(PRZYDZIAŁ SAL)


Zebrania z rodzicami uczniów klas VIII rozpoczną się od spotkania z dyrekcją szkoły w holu, obok stołówki szkolnej, o godz. 17:30, podczas którego zostaną przedstawione informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty.


OBIADY

OBIADY

Cena jednego obiadu - 5,00 zł
WRZESIEŃ 2022 r.
Opłata miesięczna ( 21 dni ) – 105,00 zł


Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.

Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.

W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu )
w godzinach 7:30 – 8:30,

w przeciwnym wypadku opłata za posiłek będzie naliczona.

W przypadku rezygnacji z obiadów w stołówce szkolnej proszę o telefoniczne, mailowe lub osobiste poinformowanie intendenta.

Bardzo proszę aby wszystkie osoby, które nie zgłosiły się na obiady, a chcą korzystać ze stołówki szkolnej, złożyły deklarację w nieprzekraczalnym terminie do 7 września 2022 r., będzie wtedy możliwość korzystania z obiadów od 12 września 2022r.

Deklarację można złożyć osobiście u intendenta lub wysyłając skan zgłoszenia z własnoręcznym podpisem na adres: beata.pasternak@sp50.lublin.eu

Karta zgłoszenia do stołówki szkolnej dostępna jest na stronie internetowej szkoły w zakładce OBIADY.


INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak


Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY

DZIENNIK

DZIENNIK ELEKTRONICZNY

Instrukcja do pierwszego logowania się przez rodziców do dziennika elektronicznego:

Dokument do pobrania w formacie pdf

OPŁATY

OPŁATY DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Wysokości składek na ubezpieczenie i Radę Rodziców w roku szkolnym 2022/2023 dla uczniów szkoły podstawowej.

UBEZPIECZENIE

RADA RODZICÓW

 

Wygenerowano w sekund: 0.02
2,037,085 unikalne wizyty