MÓJ LUBLIN
Dodane przez andrzej_bl dnia Marzec 15 2017 19:08:40

"Mój Lublin"

konkurs na film lub prezentację multimedialną ukazującą najciekawsze zabytki naszego miasta, promującą nasze miasto

Zapraszamy do udziału w konkursie uczniów klas IV – VI Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie.

Dla autorów najlepszych prac przewidziano atrakcyjne nagrody.

Szczegółowych informacji udzielają nauczyciele przyrody.


Treść rozszerzona
MÓJ LUBLIN


REGULAMIN
SZKOLNEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ LUB FILM


1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas IV – VI Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie.

2. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie prezentacji multimedialnej lub filmu ukazującego najciekawsze zabytki naszego miasta, promującego nasze miasto.

3. Cele konkursu:
• ukazanie najciekawszych zabytków Lublina,
• promocja naszego miasta,
• rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną,
• kształtowanie umiejętności selekcji potrzebnych informacji,
• wdrażanie do korzystania z różnorodnych źródeł informacji z poszanowaniem praw autorskich,

4. Sposób przeprowadzenia konkursu:
Prace mogą być wykonywane indywidualnie bądź w zespołach 2-osobowych. Kryteria oceniania prac wykonanych indywidualnie i zespołowo są takie same.

4.1. W przypadku prezentacji multimedialnej praca zgłoszona do konkursu powinna być wykonana w programie PowerPoint (pakiet programu Microsoft Office) bądź w programie Impress (pakiet OpenOffice) i zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w w/w programach (z rozszerzeniem ppt lub odp).
Ilość slajdów powinna wynosić od 10 do 20.W prezentacji powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy.

4.2. W przypadku filmu praca może być wykonana dowolnym programem umożliwiającym zapis w formacie mp4, avi lub wmv z rozdzielczością 360p, 480p, 720p lub 1080p.
Długość trwania filmu od 3 do 8 min. W filmie powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy.

5. Miejsce i termin składania prac:
Prace należy dostarczyć na pendrive do nauczycieli przyrody organizujących konkurs. (pendrive’y będą zwrócone po zakończeniu konkursu).
Prace przyjmowane będą do dnia 21.04.2017r.

6. Kryteria oceny prac konkursowych:

6.1. Komisja będzie najwyżej oceniała prace:
- prezentujące temat w sposób interesujący i przyciągający uwagę,
- charakteryzujące się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami
- napisane językiem zrozumiałym, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne

6.2. Oceniana będzie również:
- estetyka i efekt wizualny
- zawartość prezentacji
- grafika i cała szata graficzna
- przejrzystość
- techniczna poprawność wykonania

7. Rozstrzygnięcie konkursu:
Wynik konkursu zostanie opublikowany na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej, a najlepsze prace zostaną nagrodzone.

8. Postanowienia końcowe:
Decyzja komisji oceniającej jest nieodwołalna. Przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego Regulaminu. Regulamin konkursu i jego wyniki będą dostępne na stronie internetowej szkoły. Akceptacja powyższego regulaminu wiąże ze sobą prawo do późniejszego wykorzystania prac.