Table 'vweb1114337.fusion_guest_panel' doesn't existTable 'vweb1114337.fusion_guest_panel' doesn't exist Gimnazjum nr 24 w Lublinie - News
Gimnazjum nr 24 w Lublinie

Kuratorium

Urząd Miasta






CIK

tel. 81 466 55 46
www.cik.lublin.pl

Lepsza Szkoła

Sekretariat

Sekretariat czynny:
Pn 700 - 1100
Wt 700 - 1100
Sr 700 - 1100
Cz 1300 - 1500
Pt 700 - 1100


Telefon: 81 536 65 36

Pedagog

Pedagog
mgr Małgorzata Kocyła-Sobiesiak

Pn 1000 - 1430
Wt 1000 - 1430
Śr 1000 - 1600
Cz 1000 - 1300
Pt 1000 - 1200

Telefon: 81 536 65 43

Pomoc psychologiczna

Pomoc psychologiczna
dr Katarzyna Pietrzak

Pn 1100 - 1700
Wt 900 - 1330
Śr 1200 - 1530
Cz 930 - 1330
Pt 1030 - 1230

Telefon: 81 536 65 29

Powitanie

OPŁATY

GIMNAZJUM OPŁATY


Wysokości składek na ubezpieczenie , Radę Rodziców w roku szkolnym 2016/2017 dla uczniów gimnazjum

UBEZPIECZENIE wpłaty do 23 września 2016 r.


Składka w wysokości 40,00 zł (obejmuje również ubezpieczenie szatni).


Wpłaty na ubezpieczenie przyjmowane są wyłącznie w sekretariacie gimnazjum do 23 września 2016 r.

RADA RODZICÓW


Wysokości składek na Fundusz Rady Rodziców w roku szkolnym 2016/2017

- 50 zł za jedno dziecko w szkole (G24)
- 75 zł za dwoje dzieci w szkole (G24)
- 85 zł za troje dzieci w szkole (G24)

INFORMACJA
o możliwościach dokonywania wpłat na Fundusz Rady Rodziców

● indywidualnie na konto w - m Banku - Uwaga ! zmiana numeru konta

15 11 40 20 04 00 00 37 02 75 73 83 52

● w szkole w sekretariacie szkoły podstawowej (pokój 47)

● bezpośrednio do klasowych Przedstawicieli Prezydium Rady Rodziców

Obiady

OBIADY


Uwaga - zmiana opłaty za październik -
dni wolne od zajęć dydaktycznych: 14 oraz 31 października



Cena jednego obiadu - 3,80 zł

WRZESIEŃ 2016 r.
opłata miesięczna ( 21 dni ) - 79,80 zł

PAŹDZIERNIK 2016 r.
Opłata miesięczna (19 dni ) - 72,20 zł

Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na konto szkoły
15 1240 1503 1111 0010 0141 3295

do 8-go każdego miesiąca

W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o telefoniczne lub osobiste zgłoszenie do stołówki szkolnej.

Przypominam, że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub pimp@zs7.lublin.pl) w godzinach 8:00 - 9:00

INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha

Witaj Szkoło 2016/2017


Rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017

odbędzie się

1 września 2016 r.

godz. 9:30 Msza św. w kościele parafialnym pw. św. Urszuli Ledóchowskiej

Spotkania z wychowawcami odbędą się według poniższego harmonogramu.


Klasa I A p. Dorota Janowska Godzina 10:30 Sala 23
Klasa I B p. Aneta Rydzoń Godzina 10:30 Sala 24
Klasa I C p. Lusine Grigoryan-Gurska Godzina 10:30 Sala 19
Klasa I D p. Halina Nowicka Godzina 10:30 Sala 18
Klasa I E p. Maria Brodowska Godzina 10:30 Sala 20
Klasa I F p. Renata Parol - Paszko Godzina 10:30 Sala 22

Klasa II A p. Bożena Fitzerman Godzina 8:45 Sala 23
Klasa II B p. Jolanta Przewęda Godzina 8:45 Sala 24
Klasa II C p. Adam Aleksandrowicz Godzina 8:45 Sala 29
Klasa II D p. Agnieszka Lenarczyk Godzina 8:45 Sala 18
Klasa II E p. Iwona Rzymowska-Hołysz Godzina 8:45 Sala 16
Klasa II F p. Małgorzata Molas Godzina 8:45 Sala 20

Klasa III A p. Iwona Wąsik Godzina 8:45 Sala 22
Klasa III B p. Jolanta Gawrylak Godzina 8:45 Sala 17
Klasa III C p. Renata Furtak Godzina 8:45 Sala 21
Klasa III D p. Małgorzata Niedźwiadek Godzina 8:45 Sala 20a
Klasa III E p. Elżbieta Pogorzelec Godzina 8:45 Sala 19
Klasa III F p. Izabella Gawarecka Godzina 8:45 Sala 15


Podziękowanie

"Odeszłaś cicho, bez słów pożegnania.
Tak jakbyś nie chciała, swym odejściem smucić...
tak jakbyś wierzyła w godzinę rozstania,
że masz niebawem z dobrą wieścią wrócić"

Ks. J. Twardowski

Droga Pani Wicedyrektor!

Za parę dni kończy się rok szkolny. Chcieliśmy się cieszyć tą chwilą razem z Panią. Pragnęliśmy podziękować za wsparcie, życzliwość i wyrozumiałość, wręczyć bukiet kwiatów.

Z niecierpliwością czekaliśmy na apel, podsumowujący nasze osiągnięcia, podczas którego wręczała Pani z dumą nagrody i wyróżnienia dla tych spośród nas, którzy zajęli czołowe lokaty w różnych konkursach i zawodach.

Dziś Pani Wicedyrektor stawiliśmy się tu na ostatni apel - uczniowie Gimnazjum nr 24.

Pragniemy pożegnać Panią i podziękować za każdy dzień spędzony z nami, za Pani dobroć, życzliwość, opiekę, cierpliwość i wyrozumiałość. Za to, że cieszyła się Pani naszymi sukcesami i zawsze pomagała nam w trudnych chwilach. Dziękujemy za wszystkie konkursy, uroczystości, dyskoteki, wycieczki, za mądre i ciekawe lekcje.

Będziemy zawsze Panią pamiętać pełną energii, przyjazną, uśmiechniętą i dumnie kroczącą korytarzami szkoły.

Nasze kwiaty przyniesione tu zwiędną, znicze wypalą się, ale Pani na zawsze pozostanie w naszych sercach.

PANI WICEDYREKTOR, MY UCZNIOWIE GIMNAZJUM NR 24 JESTEŚMY GOTOWI DO APELU.

Pożegnanie

Komunikat Dyrektora Szkoły

W związku z uroczystościami pogrzebowymi Pani Wicedyrektor Marzeny Łuszczyńskiej-Tytłak zostanie zmieniona organizacja pracy Gimnazjum nr 24 w dniu 20.06.2016 r.
Wszystkie lekcje kończą się o godzinie 10:55.
Obiad wydawany jest normalnie.
Dla uczniów pozostających w szkole zorganizowane zostaną zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicy i bibliotece szkolnej.
Uczniowie, którzy zechcą uczestniczyć w nabożeństwie żałobnym mogą to uczynić pod opieką rodziców.

Dyrektor
Ryszard Pawka

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO - Gimnazjum nr 24 w Lublinie


23 czerwca 2016 r. (czwartek) godz. 17:00

Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas trzecich (sala gimnastyczna).

24 czerwca 2015 r. (piątek) - rozdanie świadectw

godz. 8:00 KLASY III
godz. 8:45 KLASY I - II


godz. 9:30
Msza św. w kościele pw. św. U. Ledóchowskiej

I A p. Bożena Fitzerman - Sala 24
I B p. Jolanta Przewęda - Sala 20
I C p. Adam Aleksandrowicz - Sala 20a
I D p. Agnieszka Lenarczyk - Sala 19
I E p. Iwona Rzymowska-Hołysz - Sala 16
I F p. Małgorzata Molas - Sala 202
II A p. Iwona Wąsik - Sala 22
II B p. Jolanta Gawrylak - Sala 17
II C p. Renata Furtak - Sala 21
II D p. Barbara Gabryszewska - Sala 23
II E p. Jolanta Pogorzelec - Sala 18
II F p. Izabella Gawarecka - Sala 15
III A p. Aneta Rydzoń - Sala 24
III B p. Barbara Sławek - Sala 23
III C p. Halina Nowicka - Sala 22
III D p. Lusine Grygoryan-Gurska - Sala 21
III E p. Justyna Kierepka - Sala 20

SZLAKIEM MIEJSC PAMIĘCI NARODOWEJ

TurystykaDnia 4 czerwca odbył się rajd pieszy Szlakiem Miejsc Pamięci Narodowej. Tym razem wędrowaliśmy ścieżką dydaktyczną w okolicach Wilkołaza. W miejscu zwanym „Lipkami” znajduje się mogiła zabitych w powstaniu listopadowym i styczniowym. Zmęczeni drogą i upałem znaleźliśmy wytchnienie przy ognisku. Byliśmy gośćmi dziadków Piotrka. Gospodarz pokazał nam pasiekę i miododajny ogródek, a babcia upiekła dla nas przepyszne ciasto. Byli bardzo, bardzo gościnni. Dziękujemy!!!
Do zobaczenia ... we wrześniu:)
Wygenerowano w sekund: 0.02
4,797,705 Unikalnych wizyt