Szkoła Podstawowa nr 50 w Lublinie

B I P

Nawigacja

Sekretariat

Sekretariat
Beata Bukowska

Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330

telefon:
81 536 65 40

Kancelaria

Kancelaria
Kamilla Wójcik

Pn - Pt
730 - 1530

telefon:
81 536 65 36

Psycholog

Psycholog szkolny
Hanna Stefaniuk-Bojar

gabinet obok sali nr 15a

Pn 900 - 1300
Wt 1000 - 1500
Śr 900 - 1300
Cz 900 - 1300
Pt 1000 - 1300

telefon:
81 536 65 43

PROJEKTY



Rekrutacja

Terminy rekrutacji do klas I w roku szkolnym 2021/22

Zarządzenie nr 6/1/2021 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 14 stycznia 2021 r.
w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2021/2022 do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Lublin
DOKUMENT W FORMACIE PDF
 
Zgłoszenia do szkół podstawowych z określonym obwodem rozpoczną się 1 marca 2021 o godz. 8:00 i zakończą się 12 marca 2021 o godz. 15:00.

Rekrutacja dla kandydatów spoza obwodu do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 rozpocznie się 22 marca 2021 r. o godz. 8:00 i zakończy się 29 marca o godz. 14:00.
Zapraszamy!

Załącznik do zarządzenia nr 6/1/2021
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2021/2022 do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Lublin
Lp. Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym Data rozpoczęcia Data zakończenia
Postępowanie rekrutacyjne
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym 22.03.2021
godz. 8.00
29.03.2021
godz. 14.00
2. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 31.03.2021
godz. 12.00
3. Potwierdzanie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia 31.03.2021
godz. 12.00
07.04.2021
godz. 14.00
4. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 9.04.2021
godz. 13.00
Postępowanie uzupełniające
5. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym 04.05.2021
godz. 8.00
07.05.2021
godz. 14.00
6. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 10.05.2021
godz. 14.00
7. Potwierdzanie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia 10.05.2021
godz. 14.00
11.05.2021
godz. 15.00
8. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 12.05.2021
godz. 14.00

Szczegółowe informacje w zakładce REKRUTACJA
 

Komunikat nr 3/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie

Do nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie
Informuję, że w dniu dzisiejszym na Państwa skrzynki służbowe zostanie wysłana treść Komunikatu nr 3/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 50 z dnia 25 lutego 2021 r.

z wyrazami szacunku
Dyrektor Szkoły

Zebrania z rodzicami

Spotkanie wychowawców z rodzicami

KLASY I - III
15.02.2021 (poniedziałek) godz. 17:30

UWAGA! Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy TEAMS.

Jeden procent podatku 2021

Przekaż 1% podatku dla naszej szkoły


Fundacja Rozwoju Oświaty Lubelskiej
KRS 0000311823
Cel szczegółowy
(WAŻNE!!! by wpisać dokładnie taką treść):

SP 50 Lublin



CZYTAJ CAŁOŚĆ


Do wpłat zachęca
Rada Rodziców SP 50

Rekrutacja

REKRUTACJA do klas I na rok szkolny 2021/2022



Dlaczego SP 50?
Bo to piękna perspektywa!

Zajrzyj do każdego punktu, a utwierdzisz się w przekonaniu, że jesteśmy szkołą z perspektywami.
LINK DO PREZENTACJI



LINK DO FILMU
youtube

OBIADY

Cena jednego obiadu - 3,80 zł

LUTY 2021 r.
Opłata miesięczna ( 20 dni ) – 76,00 zł


Informacja dotyczy uczniów klas I – III, uczniowie klas IV – VIII czekają na powrót do szkoły.

Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualne konta uczniów – są one do pobrania u intendenta lub w księgowości.

do 8-go każdego miesiąca

W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o telefoniczne lub osobiste zgłoszenie do stołówki szkolnej

Wpłata dokonana na dotychczasowy rachunek bankowy nie będzie widziana w systemie.


Proszę Rodziców o uzupełnienie opłaty za wykorzystane obiady w listopadzie 2020 r.

Przypominam, że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub krystyna.olucha@sp50.lublin.eu ) w godzinach 8:00 - 9:00

INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha
Wygenerowano w sekund: 0.05
800,936 unikalne wizyty