Szkoła Podstawowa nr 50 w Lublinie

B I P

Konkurs Prymasowski

Nawigacja

L K P S

Sekretariat

Sekretariat
Beata Bukowska

Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330

telefon:
81 536 65 40

Godziny przyjęć
interesantów:

Pon. - Czw.
730 - 900  
1300 -1430

Piątek
730 - 1000

Kancelaria

Kancelaria
Kamilla Wójcik

Pn - Pt
730 - 1530

telefon:
81 536 65 36

PROJEKTY






KOMUNIKAT

Komunikat dotyczący uczniów
klas pierwszych



Szanowni Państwo, Rodzice uczniów klas pierwszych w roku szkolnym 2021/2022, informujemy, że listy uczniów klas pierwszych z podziałem na oddziały będą wywieszone wewnątrz budynku szkoły dnia 30 sierpnia 2021 r. o godzinie 9:00.

Odpowiadając na liczne pytania dotyczące wyprawki szkolnej, informujemy, że stosowne informacje odnośnie potrzebnych przyborów szkolnych przekażą Państwu wychowawcy klas.

Dyrektor Szkoły
mgr Ryszard Pawka

Zaświadczenia

Odbiór zaświadczeń o wynikach egzaminu


W dniu 9 lipca zapraszamy absolwentów po odbiór zaświadczeń o wynikach egzaminu:
klasa 8a – godz. 9:30 – sala 16
klasa 8b – godz. 9:30 – sala 15
klasa 8c – godz. 10:00 – sala 4
klasa 8d – godz. 9:00 – sala 6

Oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu należy złożyć w terminie od 23 do 30 lipca 2021 r., jako potwierdzenie woli nauki, w szkole, do której kandydat został zakwalifikowany (dotyczy szkół ponadpodstawowych biorących udział w rekrutacji elektronicznej).

Listy zakwalifikowanych do tych szkół zostaną opublikowane 22 lipca.

 

Rekrutacja

REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH



Od 25 czerwca do 14 lipca aktywny będzie etap ewentualnej zmiany wyboru preferencji.

Kandydat, który chciałby skorzystać ze zmiany preferencji, musi zgłosić się z opiekunem (lub sam opiekun) do szkoły pierwszego wyboru celem złożenia pisma o anulowanie weryfikacji wniosku.

Po anulowaniu weryfikacji wniosku przez szkołę ponadpodstawową kandydat na swoim koncie dokonuje modyfikacji preferencji. Następnie wydrukowany i podpisany dokument musi zanieść do szkoły pierwszego wyboru wskazanej w nowo wygenerowanym wniosku.

W przypadku wniosków złożonych w formie elektronicznej dodatkowo po anulowaniu weryfikacji przez szkołę ponadpodstawową, po zalogowaniu się na konto kandydata rodzic musi anulować swój podpis, zmienić preferencje i ponownie podpisać.

Od 23 do 30 lipca (po ogłoszeniu w dniu 22 lipca list kandydatów zakwalifikowanych) kandydaci potwierdzają wolę podjęcia nauki w danym oddziale, dostarczają do szkoły ponadpodstawowej świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenie o wynikach egzaminu.

Termin odbioru zaświadczeń o wynikach egzaminu to 9 lipca (szczegółowe informacje na ten temat zostaną zamieszczone na stronie internetowej).

Wyniki egzaminu zostaną ogłoszone 2 lipca.


Zakończenie ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

25 czerwca 2021 r. (piątek)

godz. 9:30 msza św. w kościele pw. św. U. Ledóchowskiej
Zapraszamy wszystkich chętnych. Dla osób, które nie mogą uczestniczyć bezpośrednio, Msza święta będzie transmitowana.
https://online.wkosciolach.pl/Lublin_Ledochowska


Spotkania z wychowawcami według poniższego harmonogramu:
HARMONOGRAM SPOTKAŃ

Rekrutacja

UWAGA! Uczniowie klas 8


Najważniejsze informacje na temat rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

Kandydat do klasy I szkoły ponadpodstawowej, której organem prowadzącym jest miasto Lublin, może wybrać trzy szkoły i dowolną liczbę oddziałów w danej szkole.

Ważne terminy dla kandydatów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych:
  • od17.05.2021r. do 21.06.2021r. godz. 15:00 – wybór preferencji i złożenie wniosku w szkole pierwszego wyboru

  • (ewentualna zmiana preferencji od 25.06 do 14.07.2021r. godz. 15:00);

  • 22.07.2021r.– publikacja list zakwalifikowanych do przyjęcia;

  • 2.08.2021r. – publikacja list przyjętych;

  • od 2.08.2021r. do 31.08.2021r. – rekrutacja uzupełniająca.

Wybierając szkołę techniczną lub branżową, kandydat zobowiązany jest wykonać bezpłatne badania przydatności do zawodu.
Skierowanie na badania kandydaci otrzymują w swojej szkole podstawowej.

Logowanie do systemu rekrutacji elektronicznej:

https://lublin.eu/edu/projekt/aplikacje-dla-rodzicowkandydatow/ - aplikacja: Nabór szkoły ponadpodstawowe
lub
https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/

Oceny klasyfikacyjne, osiągnięcia oraz wyniki egzaminów wprowadza szkoła.

Uczniowie dostarczają do wychowawców kopie zaświadczeń i/lub dyplomów potwierdzających osiągnięcia w konkursach, turniejach, zawodach itp., za które można otrzymać punkty rekrutacyjne, oraz zaświadczenia o aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu.

Rodzice proszeni są o sprawdzenie danych dziecka i ewentualne uzupełnienie informacji (adres, telefon, e-mail itd.).

OBIADY

Cena jednego obiadu - 3,80 zł

CZERWIEC 2021 r.
Opłata miesięczna ( 16 dni ) – 60,80 zł

Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualne konta uczniów – są one do pobrania u intendenta lub w księgowości - do 8-go każdego miesiąca.

W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o telefoniczne lub osobiste zgłoszenie do stołówki szkolnej
Wpłata dokonana na dotychczasowy rachunek bankowy nie będzie widziana w systemie.

Przypominam, że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub krystyna.olucha@sp50.lublin.eu ) w godzinach 7:30 - 8:30

INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha
Wygenerowano w sekund: 0.01
2,059,020 unikalne wizyty